Κασσάνδρα Αλογοσκούφι, Γυμνός

“Μάνα φωτιά με βύζαξες
κ’ είναι η καρδιά μου αστέρι;” Ά. Σικελιανός

Έτρεξα ανάμεσα στις καρέκλες και τα τραπέζια. Έφυγα από το παραλιακό μπαρ και κατέβηκα στην χαμηλή παραλία. Ξεμοναχιάστηκα εκεί που η ακτή απλωνόταν σε μια στενή λωρίδα άμμου και κουλουριάστηκα μέσα στα βρεγμένα ρούχα μου. Είχα αφήσει την τσάντα μου με τα λιγοστά πράγματα σε ένα χαμηλό βραχάκι. Ένα κυματάκι τόσο δα ερχόταν και έσκαγε στα πόδια μου. Μια χαρωπή ξύλινη πάπια πέρναγε από μπροστά μου και χανόταν σπασμωδικά κάτω από τον κυματισμό της θάλασσας.

Όταν σήκωσα το βλέμμα ίσια στον ορίζοντα είδα σχεδίες με φωτιές να ταξιδεύουν στο νερό. Και προς έκπληξή δεν υπήρχε ψυχή. Το μπαρ είχε ερημώσει. Ένας φύλακας παραφύλαγε από ένα τραπεζάκι. Οι σχεδίες περιστρέφονταν και τότε παρατήρησα έναν λευκό άνδρα να προχωράει γυμνός μέσα στο νερό.

Εκεί που άλλοτε το νερό ήταν βαθύ και ο βυθός τρομερά άπατος, τώρα αυτός περπάταγε και τα νερά χαμηλώνανε στα πόδια του. Η θάλασσα ήταν επίτηδες ρηχή για να φανερώσει τον άντρα μέσα στην ομορφιά της γύμνιας του. Είχε όμορφα χέρια και κύρτωνε ελαφρά προς τα μπρος. Ήταν φανερό από τις κινήσεις ότι ντρεπόταν. Σήκωνε νερά και έδερνε το νερό για να κρυφτεί. Η θάλασσα το αισθάνθηκε και χαμήλωσε πιότερο για να τον αναδείξει στην σελήνη.

Σα δύο πληγωμένες γυναίκες εκείνη τη νύχτα η σελήνη και η θάλασσα εμπαίζανε τον γυμνό άντρα. Εκείνος πάσχιζε να πλησιάσει τις σχεδίες και αδιαφορούσε για τα χάδια τους. Πέρασε μπροστά μου ακόμα πιο αδιάφορα και ένα νυχτερινό φως φώτιζε όμορφα το πρόσωπο του. Δεν υπήρχε πιο όμορφο πλάσμα από αυτόν…

Όταν ο άντρας σίμωσε τις σχεδίες, η φωτιά είχε πάψει να καίει. Μόνο στάχτες ενός καμένου έρωτα άπλωναν παντού στη θάλασσα. Αυτός έσκυψε ξαφνικά γελώντας και το πρόσωπό του μόρφασε άσχημα στο φεγγάρι. Νόμιζε ότι γέλαγε αλλά αυτό ήταν το κλάμα του. Μου κούνησε το χέρι δεικτικά και με κατηγόρησε για κάτι που δεν έκανα. Ενώ έκλαιγε , το γέλιο του αντηχούσε σαν κρότος που μπέρδευε μαζί με τον απαλό φλοίσβο της θάλασσας.

Ύστερα βγήκε έξω δίχως καν να με κοιτάζει. Ντύθηκε ενώ εγώ γδυνόμουν και βγήκε ολότελα από τη θάλασσα όταν εγώ βυθιζόμουν μέχρι τα ρουθούνια στην αλμύρα του νερού. Έφυγε αδιάφορος από εκείνη την παραλία, ενώ εγώ τον περίμενα με ζωηρό ενδιαφέρον να επανέλθει για να παίξουμε με τις αρχαίες σχεδίες που καίγανε νεκρούς στολισμένους με λουλούδια.

Όταν ανέβηκα γυμνή σε μία από τις σχεδίες και ντύθηκα με λουλούδια. Η σελήνη έριξε ένα από τα φλεγόμενα άστρα πάνω μου. Η σχεδία άρπαξε φωτιά και ο άντρας ξαναγύρισε με απελπισμένο ενδιαφέρον προς το μέρος μου. Όσο καιγόμουν είδα το πρόσωπο του ξανά. Εκείνος ομόρφαινε μέσα από τις φλόγες και τον πόνο. Εγώ παραμορφωνόμουν με τον χρόνο. Όταν πια με πλησίασε εγώ είχα γίνει στάχτες. Προλάβαμε μόνο να κάνουμε μια τελευταία αγκαλιά πριν ξεψυχήσω και μεταμορφωθώ σε αστερισμό…

Δεν ξέρω τι απόγινε αυτός ο άντρας. Ούτε ποιο ήταν το πραγματικό του όνομα. Τον αναζητώ ακόμα λάμποντας πάνω στα νερά…

© Cassandra Alogoskoufi

6 Responses to “Κασσάνδρα Αλογοσκούφι, Γυμνός”

  1. very, very sexy, in a philosophical Cassandric way

  2. ταλεντο !

  3. cassandrasbox Says:

    Λινάρα καλωσήρθες.Την προηγούμενη βδομάδα με επισκέφτηκε ο Κύριος Δημήτρης. Δεν είναι γλυκό; Νοξ επισκέψεις.Μάκια

  4. EXASA TO THL SOU KAI DEN MPORW NA MATHW NEA SOU.;(

  5. cassandrasbox Says:

    Λινάκι είσαι γατάκι με διαίσθηση. Εχθές σου έστειλα σμς. Μην αγχώνεσαι, δε χανόμαστε. Κατά τα άλλα τα ίδια: Δουλειά-σπίτι-δουλειά. Και σύντομα θα είμαι όχι δουλειά-σπίτι-όχι δουλειά. Να εδώ αναρτώ καμιά ιστορία. Τίποτα περισσότερο. Χρόνια πολλά και μια χρονιά όλο υπομονή και δύναμη.

  6. λάμποντας λάμνοντας τυλιγμένα φως αρθώνονται πυρήνες
    τραγούδι μου με σύναξες το είναι μου διατίναξες

    Σχεδίες καλοκαίρι

Leave a Reply

