Κασσάνδρα Αλογοσκούφι(Πόνυ),Ένας Ιεροϊκτίνος στο Παμούκκαλε

[SIDE A. Post Mortem: The last words of Little Red Riding Hood]

-Black wolf, Black wolf why is your heart white as snow fluffy as cloud?

-It’s white as snow and fluffy as cloud cause it’s heartless… it’s bloodless whithin

-Then, Black wolf, Black wolf why is your front teeth so thin?

-Girl, what is between you and me, it’s the frontier. Don’t you Know who I am? Do you?

-You are your first and your last name…A black carbonado and wolfish (golf-ish) as a dead Jim Crow: A Very Bad Black Wolf!

-I’m loaded -girl- and powerful…

-Then, hung a load from your neck and get rid your powers in the rivers of remorse…I’m sorry I’m leaving…

-Don’t leave, but stay…A steak for my dreams…

-You’re so fuckin’ lonely. I’m sorry. Accept my condolences…

[NOW TURN THE TAPE AND PLAY SIDE B]

[SIDE B. Post Mortem:The last words of a murderer – ή αλλιώς τα 5 αποδοκιμαστικά “ο” του δολοφόνου]

              Σταματήστε την αξιολόγηση του εαυτού μου για όσο χρονικό διάστημα θα προσπαθήσω να απαλλαχθώ από τον κρυψήνιο χείμαρρο χαμερπών σκέψεων. Είμαι μαζεμένος σε ένα κοίλωμα ενός βράχου, μακριά από το γλυκό σπιτικό μου. Η ατμόσφαιρα του τοπίου μοιάζει αρρωστημένη, μέσα στις σκούρες αποχρώσεις που προσφέρει ο ουρανός λίγο πριν ξημερώσει. Τα ίθματα του παρελθόντος μου με οδηγούν στην πικρή ενθύμηση. Στην εφηβεία μου φρόντισα για το φριχτό χαμό του πεντάχρονου αδερφού μου. Χαρούμενος σκούπισα το ματωμένο δάκρυ από το σκοτωμένο στόμα του. Δε δίστασα να γλείψω στα δάχτυλά μου τα τελευταία τεκμήρια του φονικού. Την ενηλικίωσή μου τη γιόρτασα πάνω στο βιασμένο σώμα μιας εντεκάχρονης με νοητική καθυστέρηση. Ο βίος μου, κατόπι, δε διέφερε από τις κεντρικές αυτές πράξεις. Εάνπερ επιχειρούσα να τυποποιήσω μαθηματικά τις ενέργειές μου, δε θα κατέληγα πουθενά αλλού παρά μόνο συναρτήσει της αδερφοκτονίας και του βιασμού. Χαρείτε και δοξάστε την ανυπέρβλητη προσωπικότητά μου! Υπήρξα απόλυτος τεχνοκράτης μαθηματικής διάνοιας. Ο κόσμος με δαφνοστόλησε για την εξαίσια περιουσία μου και το αναμφισβήτητο κύρος. Διατέλεσα πολιτικός αντιπρόσωπος και κοινωνικό πρότυπο εκατομμυρίων ατόμων.

              Μετά την κούραση που αποφέρει η αυτολύπηση και οι περισσές ενοχές, καταποντίστηκα στον ιξερό βυθό τον ονειροπολημάτων. Σα να είχα είτε ερωτική κάψα, είτε ατελεύτητη μανία για σαρκικές, επίγειες απολαύσεις και ο ασύστολος νους μεταφέρθηκε στην αρχαία Ιεράπολη. Ήμουν ο κατακτητής της πλούσιας αυτής πόλης. Θα είχα προφανώς διατάξει τους υπηκόους μου να συγκεντρώσουν τις ιέρειες, τις παρθένες και αψεγάδιαστες, γιατί βρέθηκα γυμνός ανάμεσα σ’ αυτές, που ψέλλιζαν θρηνητικό άσμα στην προστάτρια θεότητά τους. Μία-μία, στη σειρά τις σκότωσα και τις βίασα. Πάνω στις αναβαθμίδες από τραβερτίνη, που σχηματίζουν φυσικές λεκάνες συλλογής θερμών νερών έχυσα το ζεστό αίμα από τους κομματιασμένους λαιμούς. Η  Ιεράπολη της λευκότητας και της μεγαλοπρέπειας έπαψε να υπάρχει. Ένα χονδρό λιθάρι που έσπασε με πάταγο πάνω στο υγρό βραχώδες έδαφος, με ξύπνησε. Παμούκκαλε! Αυτό συγκράτησε  σαν τελευταίο ήχο-από τον κρότο- το αυτί μου και ξέσπασα σε ένα βαρύ, μακρύ, ξέφρενο γέλιο της τρέλας.

              Φρονώ ότι μπορώ να επικαλεστώ το άσυλο της φιλολογίας στην κατάσταση που βρίσκομαι. Κοιτάζω χαμηλά και διαπιστώνω ότι έχω γενεί μισός άνθρωπος μισός πουλί. Το θολωμένο μυαλό καταφεύγει στις ονειροφαντασίες μιας μετάλλαξης. Είμαι ο ιεροϊκτίνος, πτηνό καστανοκόκκινο με λευκές πινελιές. Τρέφομαι με ψάρια ή πτώματα. Τα δάχτυλά μου είναι εφοδιασμένα με συσταλτούς γαμψώνυχες. Σίγουρα είμαι περήφανος για το διχαλωτό της ουράς μου. Προτού συνέρθω από την ακατάσχετη δρομομανία στον έβδομο ουρανό συλλογίζομαι και επηρεάζομαι από τη φιλολογική και καλλιτεχνική κίνηση του Λετρισμού του Ιζού. Σώνομαι από βέβαιη αυτοχειρία, καθώς δημιουργώ ποίηση με ήχους γραμμάτων και όχι λέξεων. Οι λέξεις είναι μέσο της νόησης και του απολογισμού. Όμως εγώ κελαηδώ, πετώντας, φωνές χονδρές ή ψιλές που ταιριάζουν σε τυχαία φωνήεντα και σύμφωνα.

              Τώρα τελειώσανε τα πανηγύρια μου κι έμεινα μονάχος. Πάντοτε αθεόφοβος και ατρόμητος δε δίσταζα να σπάω τα καθιερωμένα, εισάγοντας ρηξικέλευθες ιδέες. Με αυτά και με κείνα όταν δοκίμασα πολλούς τρόπους σκέψης, νοοτροπίες, έφθασα σε ένα σκοτεινό ποταμό, μαύρο και άβυθο. Είχα γευθεί όλους τους καρπούς και τα μυστικά του τόπου κάτω από τα πόδια μου. Μόνη γη άγνωστη προς εμένα ήταν η αντίπερα όχθη στο ποτάμι με τα χρώματα του ερέβους. Αργοβύθισα το κορμί μου στα κρουσταλλένια νερά, κολυμπώντας προς τον ευκταίο τόπο. Μα έτσι καθώς έπαιζα με τα ποταμόνερα, σαν κάτι με έπιασε από τις μασχάλες και με βάπτισε στο όνομα του άγνωστου σύμπαντος. Να τι κατάφερα! Κέρδισα μία ιδιότυπη λογική και ευαισθησία, που η νέα γη μου πρόσφερε πλουσιοπάροχα. Τώρα έχω εγκλωβισθεί εδώ μονάχος μου και επιστροφή στις παλιές μου λογικές δε μπορώ να το επιτρέψω, διότι έχω τη γνώση αυτού που δοκώ εγώ σαν αληθινότερο.

3 Responses to “Κασσάνδρα Αλογοσκούφι(Πόνυ),Ένας Ιεροϊκτίνος στο Παμούκκαλε”

  1. cassandrasbox Says:

    Ένα αλογο-πόνυ στην Άγρια Δύση, είναι θέμα το εννοώ. Ειδικά όταν εκείνο το Σάββατο έχασε το μπροστινό δόντι του. Εφεξής δε θα τρώει απ’το κάνιστρο. Ωστόσο επιφυλασσόμεθα για την Ανατολή…Από ένα ανάγωγο άλογο προτιμήστε το μεταγωγικό παραδοσιακό γαιδούρι. Από το άλογο και τη φαντασία του προτιμήστε την πεπατημένη, όσο μίζερη και αδιέξοδη οδός και αν δείχνει…
    [Από τον τόμο “Προβλήματα ενός νεαρού αλόγου”: Κεφάλαιο Τρίτο “Μάθετε στο άλογό σας τρόπους!”]

  2. α!

    θαμπώθηκα. Είναι Ε.Κ.Α.

    (Εκτυφλωτικό Κασσανδρικό Αριστούργημα)

    Σπεύδω να το συμπεριλάβω στον Μεγάλο Κανόνα.

  3. cassandrasbox Says:

    Η πτήση MG8592 καθυστέρησε λόγω καιρικών μεταπτώσεων(λιακάδα, μπουρίνια, αερομαζώματα, βήχας στον δεξί κινητήρα)…

    Ζητάμε την κατανόησή σας…

    Dear customers and time travellers the flight MG8592 had a delay due to sharp flutuations of inner humidity.The flight MG8592 -I repeat- with destination mid-western Neverlands had a delay no more.[Address yourself | Redress your Grievance]

Leave a Reply

