Κασσάνδρα Αλογοσκούφι, “ΣΑΝ ΦΑΛΑΙΝΑ”

http://www.youtube.com/watch?v=Pf4JIaaFot

Είμαι μέσα στο στομάχι της φάλαινας. Θα το λέμε κήτος για να ταιριάζει με τις γραφές. Έχω μαζέψει λογιών πράγματα και έχω προετοιμαστεί για την παλίρρροια και άμπωτη. Το πουλάκι για τον καθαρισμό δοντιών το έχω βάλει μέσα σε κλουβί. Όταν είμαστε στα ανοιχτά και ακούω το κήτος να παραπονιέται. Ελευθερώνω το πουλί και όταν σταματάει το ταρακούνημα επιστρέφει ξανά στο κλουβί. Είμαι μέσα στην κοιλιά του κήτους και περνώ καλά. Διαθέτω κρεβάτι. Βιβλιοθήκη με βρεγμένα βιβλία. Ένα τραπέζει για να γράφω και να σβήνω όσα σκέφτηκα και το σημαντικότερο έχω πολυθρόνα και δορυφορικό ίντερνετ. Συνδέομαι σαν Ιωνάς. Αυτό από μόνο μου αρκεί.

Text © Cassandra Alogoskoufi

 

http://www.youtube.com/watch?v=kMqmvAsPI4A

2 Responses to “Κασσάνδρα Αλογοσκούφι, “ΣΑΝ ΦΑΛΑΙΝΑ””

  1. Μηνάς Says:

    Εσωτερική, δυνατή γραφή. Κλειστοφοβική αποπνοή.

Leave a Reply

